luni, 16 martie 2009

Viitorul cod penal , mana cereasca pentru infractori

In viitorul Cod Penal observam ca unele infractiuni au fost dezincriminate, iar pentru o serie de infracţiuni pedepsele au fost reduse cu simt de raspundere.
De exemplu, violarea de domiciliu, care in prezent este sanctionata cu închisoarea de la 6 luni la 4 ani, viitorul Cod Penal prevede o sanctiune cu inchisoarea de la 3 luni la 2 ani sau...AMENDA. Super , abia astept s aintre in vigoare noul cod. Acum stau si ma intreb, daca eu , cetatean care nu sunt certat cu legea, ma trezesc cu una sau doua persoane in casa, dau o bata de baseball in cap la unul si il nenorocesc, conform codului penal cei doi iau amenda iau eu ajung la inchisoare pentru vatamare corporala grava ?

Am gasit niste perle din instanta unde cetatenii erau acuzati de violare de domiciul. Parca ar fi bancuri insa din pacate este cruda realitate.

Subsemnatul nu recunosc că i-am violat domiciliul. După ce l-am fugărit prin toată curtea, reclamantul a intrat în casă şi s-a încuiat, iar eu m-am dus acasă şi am venit cu un topor, cu care i-am tăiat stâlpii porţii. Aşa că în casă se afla numai el, îl priveşte ce a făcut”.

Nu tăgăduiesc că aş fi comis infracţiunea de violare de domiciliu pentru care sunt trimis în judecată, fiindcă am pătruns la miezul nopţii în curtea numitei B. Z. Ţin să arăt însă că n-aveam alte intenţii decât s-o trag puţin la răspundere, întrucât mă vorbise de rău şi, în plus, tot dând în cărămizile de la tocul ferestrei, mi se rupsese şi cuţitul, aşa că nu mai eram nicidecum un tip periculos, cum s-ar fi putut crede...”

„Care violare de domiciliu, onorată instanţă ? ! în jurul orelor 23:30 subsemnata am intrat în locuinţa cu pricina, fără voia reclamantei, dar asta numai şi numai pentru ca să-i cer două mii de lei. Dovadă, când numita a început să ţipe şi au apărut martorii, subsemnatul am luat-o la fugă de bună voie şi nesilit de nimeni”.


„Recunosc că am intrat în blocul din Str. Batistei la etajul II şi m-am introdus în apartamentul din stinga... Am deschis-o foarte simplu, chiar cu cheia personală a locatarului. Cum anume am găsit-o cred că nu e vina mea, de vreme ce, chiar dumnealui lăsase în uşă un bilet pentru cineva, indicându-i că cheia se află sub preş ... Ca atare, eu n-am făcut decât să mă conformez biletului.. .”

„Recunosc că am fost în acea zi la domiciliul reclamantei întrucât aveam să-i înapoiez o damigeana pe care mi-o dăduse cu vin. Ţin să arăt însă că numai din cauză că nu era nimeni acasă am sărit gardul şi mi-a venit ideea să umplu damigeana iar şi numai graba cred că e de vină că s-a vărsat tot vinul, eu uitând să pun la loc cepul butoiului”.

„Iniţial, după ce am băut o sticlă cu vin, eu şi colega mea am forţat uşa părţii vătămate cu scopul de a ne dezmetici, dar văzând atâtea lucruri în casă, ni le-am însuşit, fără să ne mai dezmeticim ...”


Mai trebuie sa treaca si prin Parlament acest cod si Doamne Ajuta, sa nu fim nevoiti sa aplicam aceste legi ca ne-am dus dracului. Nu mai zic de dezincriminarea incestului. Si asa suntem un popor... vai de steaua noastra , o sa devenim un popor de retardati cu acte in regula.

Niciun comentariu: