miercuri, 11 martie 2009

Cum iti poti pierde un job in plina criza financiara

Este dureros sa vad ca in breasla noastra incepem sa ne facem rau in mod intentionat. Dis de dimineata citesc o stire pe Ieseanul in care se anunta ca Realitatea TV Iasi a inceput deja sa faca angajari iar redactor sef va fi Gianina Munteanu (redactor sef Tele’M Iasi).
Mi-a sarit repede in ochi marca EXCLUSIV si am spus, oooops – are Ieseanul o stire bomba care tine de media ieseana. "Exclusiv: Au început angajarile la statia Realitatea TV Iasi!". NU ESTE ADEVARAT si spun asta bazandu-ma pe surse foarte sigure. Realitatea TV este in faza de a primi CV-uri. Si s-au adunat sute, daca vreti sa stiti.
Pasul 2 - observ numele "Gianina Ghelase". Pe Gianina o mai striga Ghelase (numele ei de domnisoara) doar fostii colegi de breasla si prietenii. Nu stiu ca Semeniuc sa faca parte din cele doua categorii. Gianina Munteanu este redactorul sef de la Tele’M, am fost colege si ii sunt prietena. Acesta este motivul pentru care am tinut sa postez acest text.
Stirea lui Semeniuc a adunat multi cititori. Dar stiu oare acesti oameni ca jurnalistul a dat o stire fara sa sune si persoana despre care vorbeste in material? Pai draga, daca tot scrii ca va fi noul redactor sef, nu este normal sa o intrebi daca este adevarat?
Cuvintele aruncate pe un site ii puteau face rau Gianinei. Daca ar fi avut un sef orgolios ar fi dat-o afara in secunda 2. De ce se scrie ca va fi la Realitatea, daca ea nici macar nu a fost contactata? Oricum ce a aparut pe site sunt doar speculatii. Am discutat astazi cu Gianina si mi-a spus ca nu i s-a propus jobul de redactor sef la Realitatea TV. In plus, se simte ok la Tele’M.


P.S. Nu mi-am depus cv-ul la Realitatea TV si nici nu am de gand

Un comentariu:

Anonim spunea...

Semeniuc asta ,e un mare dobitoc,ori fece pe prostul sau chiar e, nu prea stie cei aia deontologie si nu are pic de intentie ca informatiile crei suntservite sa faca o elementare verificare a lor ,le haleste ca pelicanul si le publica ,sau asa trebuie sa se execute