vineri, 27 martie 2009

De ce nu va avea Geoana votul meu?


Motivul este simplu: a mentionat de prea multe ori in speech cuvantul notorietate, una din conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca candidatul pentru PE. Catalin Ivan , candidatul nostru de la Iasi nu are notorietate la nivel national , asa ca intuitia imi spune ca nu vom prinde nici un loc eligibil. In aceste conditii , in calitate de iesean protestez si nu voi merge la vot pe 7 iunie si nici la alegerile prezidentiale Geoana nu va primi votul meu .

P.S. Nici Traian Basescu nu va avea votul meu.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu o iei putin cam personal? Inteleg ca tanarul nostru iesean e un scump si un frumusel si are un zambet ametitor, dar poate ar trebui sa separi cele doua aspecte de catatean si de simpatizant. Vei dori sa comentezi! Si nu poti comenta daca nu iti manifesti gestul de responsabilitate. Oricat ar zice unii ca, vai Doamne, faza cu Responsabilitatea gestului de a vota este o idiotenie, faptul este cat se poate de serios. Admit, exista frustrarea ca Iasiul este mereu purtat cu vorba, in conditiile in care mereu a fost calul de bataie cand a fost vorba de mobilizare de masa si de numar de voturi. Dar asta se stia de cand s-a configurat lista. Să fin sinceri. Toti stim că dl Catalin Ivan nu are sansă. Şi mai stim că asta nu e din cauza faptului ca nu are calităţi. Pentru ca are din plin. Dar jocurile de culise sunt mult prea complicate. Incearca sa te obisnuiesti cu ideea ca Iasiul este important doar la nivel de declaratii politice, si nu cu gesturi reale. Sper sa te mai gandesti. Si daca ne cere Catalin,. hai sa ii dam o mana de ajutor sa il scoatem din conul de umbra in care fara voie este tinut.
Gabi

Loredana Popovici - ANTON spunea...

nu ai inteles absolut nimic gabi. nu are nicio legatura cu faptul ca este catalin " un scump si un frumusel si are un zambet ametitor". Nu am observat aceste detalii legat de zambet , dar nu asta are importanta deoarece se stie ca intra la categoria mea de prieteni, inclusiv sotia lui Catalina. Eu sunt revoltata de faptul ca al nostru candidat nu indeplineste conditiile impuse de geoana si inca o data desi " suntem o alta capitala, bla bla bla ", cuvinte de adormit copiii, vom ramane cu buza umflata.

Anonim spunea...

Ma vad obligata sa subliniez cateva cuvinte pe care chiar tu le-ai exprimat draga mea:" Eu sunt revoltata de faptul ca al nostru candidat nu indeplineste conditiile impuse de Geoana". Deci, indirect admiti atitudinea excesiv de selectivă a Bucurestiului. Pentru ca Geoana este Cappo di tutti Cappi in PSD (in sensul pozitiv, nu in cel peiorativ). Care ar fi conditiile impuse de Geoana de care numai tu stiisi noi, ceilalti nu?? Inseamna ca el desemnează candidatii după niste reguli numai de el stiute? Si democratia invocata in partid este doar un foc de paie!?Inteleg perfect asadar, draga mea , ce vrei sa accentuezi, dar mentin ceea ce spuneam mai sus. Intotdeauna Iasiul va fi doar o masa de manevră şi nu un partener cu care să stea la masă. Iaşiul este ruda săracă, curăţică pe care boierul Bucuresti o primeşte in curte, in prispa casei, cu care discuta din pozitia de stapan servitor ce sta cu caciula in mana precum taranii lui Rebreanu. Dar pe care niciodată, oricât de răsărit ar fi şi oricât de curăţel ar fi îmbrăcat, nu o va primi in salon la masă. Înţelegi acum de ce nu are Cătălin Ivan şanse? Repet, calităţile îl recomandă ca tinereţe, dinamism, si, din punctul meu de vedere (ca femeie) ca frumuseţe (să recunoaştem este un bărbat frumos care poate trezi reverii, dar asta o stim numai noi). Dar zarurile au fost deja aruncate din păcate.
Aceeasi
p.s imi place provocarea

Loredana Popovici - ANTON spunea...

Sa vedem ce va fi, oricum pe mine nu ma convinge ideea de parlamentar pentru toti romanii si nu conteaza din ce filiala vine. BA DA conteaza , pentru ca filiala respectiva ii aduce si voturi iar iasul a adus voturi PSD-ului.