marți, 31 martie 2009

In cele din urma Simirad a cedat rugamintilor: Serban vicepresedinte CJ

Deoarece nu a fost fortat de seful sau de partid Mircea Geoana sa accepte coalitia PSD - PDL la nivelul CJ, " capitanul" de judet , Constantin Simirad a acceptat in cele din urma sa il aiba alaturi la carma judetului pe consilierul judetean PDL Constantin Serban . Asa ca la urmatoarea sedinta de CJ , se va supune la vot iar judetul va avea un vicepresedinte portocaliu.
" Chiar daca am avut cateva declaratii negative la adresa dlui Serban , vreau sa spun ca suntem in postul Pastelui si mai important e pentru mine cand un om se caieste. Au venit cei de la PDL si-au cerut iertare si am zis ca este pacat sa nu renunt la orgoliu. Sunt convins ca va colabora foarte bine si cu domnul Adascalitei, ca doar stiti Costel este un mare admirator al domnului Serban", a declarat Constantin Simirad.

" In ceasul al 12 lea se pare ca i-a venit si domnului Simirad mintea la cap. Sunt onorat ca a acceptat pana la urma sa faca alianta cu noi, e pacat ca s-a pierdut timpul pana acum , dar pana la urma noi romanii suntem obisnuiti sa ne ghidam dupa expresia " niciodata nu e prea tarziu". Chiar daca a spus ca ma va izola , eu sunt convins ca dupa un timp dumnealui va fi cel care imi va cere sprijinul iar eu i-l voi acorda neconditionat ", a declarat Constantin Serban.

Si pentru ca m-au surprins si pe mine declaratiile , am postat si varianta audio sa auziti cu urechile voastre.Declaratiile celor doi , Simirad si Serban le puteti asculta dupa ce dati play pe butonul albastru

Un comentariu:

alex spunea...

:)))))