joi, 19 martie 2009

Iasule, Iasule mandra cetate ....era pe vremuri valabil

Corespondentul MEDIAFAX din Suceava scrie ca vicepreşedintele PDL Gheorghe Flutur, a declarat, joi, că s-a stabilit ca lista de propuneri de candidaţi ai PDL din judeţele din regiunea Nord Est să fie deschisă de propunerea organizaţiei judeţene Suceava, urmată de cea a organizaţiei PDL Neamţ. Întrebat privind o eventuală candidatură a Alinei Mungiu Pippidi, propusă de organizaţia PDL Iaşi, Gheorghe Flutur a evitat să se pronunţe.

Parerea mea este ca IASUL nu va avea din partea PDL candidat la alegerile europarlamentare pe un loc eligibil . Cu liberalii ne-am lamurit , este batut in cuie deja, o speranta mai e din partea PSD , dar si aici sunt foarte slabe sanse.

In aceste conditii, pe 7 iunie nu voi merge la vot. O sa mi se spuna ca sunt alegeri la nivel national , si ce daca, mandria mea de iesean e mai mare decat simtul civic. Daca liderii politici de la Iasi nu reusec sa se impuna, eu ce motiv mai am sa ies la vot?? Nici unul

Niciun comentariu: