luni, 2 martie 2009

Asta da lovitura din partea lui Dumitru Oprea

Am incercat de nenumarate ori sa iau legatura cu dl Oprea pentru a-i lua o reactie in legatura cu decizia BPN. Nu am avut succes, desi rar mi se intampla sa nu reusesc sa vorbesc cu cineva. Este si de inteles deoarece era pregatit sa faca fata atacurilor adversarilor insa nu s-a pregatit sufleteste sa faca fata loviturilor celor din partid...
Mai caut o solutie si intru pe blog in speranta ca poate a postat ceva legat de subiect . Nimic, doar ce ne-a trimis si noua pe mail. Imi sare in ochi ce anume citeste Dumitru Oprea ... Spre marea mea dezamagire , blogul meu nu se regaseste printre preferintele dumnealui .... stau si ma intreb, oare de ce ???

Poate au omis cei care se ocupa de site .... Cand a luat delegatia de jurnalisti la PE, din care eu am lipsit , a spus ca nu s-a ocupat personal de organizare si nu l-am crezut ....a trebuit sa imi confirme altcineva .

4 comentarii:

Anonim spunea...

E foarte simplu .. Oprea nu te citeste pentru ca nu ai nimic de spus. Mai ai mult (de citit, cultivat si invatat) pana sa ajungi un nume in presa. Pana acum, n-am vazut decat barfulitze de doi lei si comentarii de o superficialitate crasa la tine. Chiar ma faci sa rad... ai fi si tu vreun CTP !!! Hahaha!

Loredana Popovici - ANTON spunea...

pariu ca nu te asteptai sa apara comentariul tau . Este opinia ta si trebuie impartasita tuturor celor care citesc blogul meu . Interesant e ca desi "Pana acum, n-am vazut decat barfulitze de doi lei si comentarii de o superficialitate crasa la tine", citesti totusi. Intotdeauna am acceptat criticile . Si tu mai ai de citit , invatat si cultivat , pentru ca pana murim asta facem , nu punem punct si spunem, gata stiu tot si nu mai e nevoie sa citesc sau sa invat. Corect ?

Marius Bojor spunea...

http://mariusbojor.blogspot.com/2009/03/la-munte-si-la-mare.html

Anonim spunea...

Daca nu citeste blogul Loredanei, sigur te citeste pe tine domnule deontolog!!! In ziarul de trei lei la care pretinzi in orgoliul tau ca il conduci!!!Sa stii ca nu e neaparat necesar sa ti lasi dara mirositoare de venin pe unde treci!!! Esti deja o ciuma care risti sa contaminezi si pe altii la simpla iesire prin lume!! dar apreciez curajul de a te exprima la umbra anonimatului!!! mare om!!! Mare caracter esti stimabile!!! vai de capul tau de frustrat!!!Pastreaza-ti bulele papale pentru inteligentii clubului EMO intelectual si scuteste-ne pe noi, cei normali, de inteligenta ta!!! Caută talpa pe care sa o pupi infocat in fiecare secunda a existentei tale!!! Pun pariu ca in fata stapanilor nu ai decat pozitia spatelui pregatit sau a gurii infometate!!! Nu te mai da tu asa viteaz in fata celor care nici macar nu isi doresc sa te cunoasca!!!darami-te sa te citeasca!!! Mars inapoi in anonimat bai anonimule care esti!!!
G.C.