luni, 16 martie 2009

Fene delireaza, probabil afectat de astenia de primavara

Pe deputatul liberal Relu Fenechiu l-a afectat foarte grav astenia . Cel putin asta este senzatia mea ...Daca la Bucuresti se intreaba, cu voce tare de altfel, prin diferite medii , daca mai prinde un loc in Biroul Politic Central , la Iasi da declaratii de genul " Ma mai gandesc daca voi candida deoarece este o functie cu mari responsabilitati. Daca voi candida, sigur voi castiga deoarece nu am contracandidati " spune Fene. Si se referea la functia de prim vicepresedinte al partidului ....
Din cate am auzit eu , Fene acum nu prea mai este vazut bine de nicio tabara si ma refer aici la Tariceanu- Antonescu. Ceva clar s-a intamplat deoarece cand au venit la Iasi Crin Antonescu si Bogdan Olteanu , cu gurita lui a spus ca daca se va infiinta aceasta functie va candida ( mi-e lene sa caut in arhiva), acum spune ca se mai gandeste ....

Niciun comentariu: