marți, 25 august 2009

Tastatura defecta

Cel mai probabil tastatura mea de la calculator este defecta, altfel nu imi explic cum de eu am tastat anumite litere iar sub semnatura mea a aparut altceva ..... Se stie ca e haos total in filiala PDL , sunt bisericute tot atatea cat sunt si membri care vor sa conduca in partid . O singura tabara , a lui Carlan, care este sustinut de Serban si de alti membri cu functii, este multumita de ceea ce se intampla in partid, restul sunt satui pana in gat de toate jocurile care se fac acolo. Unii fac tabere si ajung sa se sape intre ei deoarece vor sa preia fraiele filialei, pana la urma este problema lor atata vreme cat nu afecteaza interesele cetateanului. Ca baga zanzanie Dumitru Oprea in partid, nu cred asa ceva .... Si gata comentariile

Un comentariu:

achilianu spunea...

Salut!
Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca esti de acord atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cum vrei sa te trec in blogroll. Pe mine poti sa ma treci Achilianu
sanatate...