duminică, 30 august 2009

Nichita si Carlan , la inaltime

Despre ce este vorba , veti vedea luni. Pot sa va spun doar ca a costat 3 milioane de lei iar cei doi lideri ieseni vor fi ridicati la inaltime de cineva care nu face casa buna cu ei .

"Tu, care eşti pierdută în neagra vecinicie,
Stea dulce şi iubită a sufletului meu!
Şi care-odinioară luceai atât de vie
Pe când eram în lume tu singură şi eu!

O! blândă, mult duioasă şi tainică lumină!
În veci printre steluţe te cată al meu dor,
Ş-adeseori la tine, când noaptea e senină,
Pe plaiul nemuririi se naltă c-un lung zbor.

Trecut-au ani de lacrimi, şi mulţi vor trece încăDin ora de urgie în care te-am pierdut!....."


Nichita si Carlan cocotati pe Alecsandri - miroase a rafuiala in instanta

Astazi, Constantin Simirad, presedintele CJ Iasi, va afisa un banner de patru metri patrati pe cladirea de pe strada "Vasile Alecsandri", care apartine CJ si pentru a carei reabilitare ar fi nevoie de noua milioane de lei.

Respectivul banner are rolul de a-i denigra pe liderii coalitiei de la Iasi, Gheorghe Nichita (presedintele PSD) si Dan Carlan (presedintele PD-L Iasi). "Aceasta cladire monument istoric se degradeaza din cauza lui Dan Carlan si Gheorghe Nichita" — se pare ca acesta este mesajul ce va aparea pe banner. Surse neoficiale sustin ca presedintele CJ a dat comanda, miercuri, la o firma sa se faca bannerul, iar acum doua zile a intrat in posesia lui. Banerul a costat aproximativ 300 de lei. "Daca vreti sa realizati un banner va costa 80 de lei/mp", ni s-a comunicat de la o firma de specialitate.
Pentru publicitate stradala este insa nevoie de avizul Primarie. Daca Simirad nu a intrat in posesia acestui acord, si cel mai probabil nu a reusit sa-l obtina, risca o amenda de pana la 1.000 de lei.

"Este cladirea mea si pun ce vreau acolo. Nu imi trebuie niciun aviz de la Primarie, dar am sa platesc amenda daca imi vor da, dupa care ne vedem in instanta", a declarat Simirad, luni dimineata, dupa sedinta extraordinara de CJ.


Un comentariu:

Je spunea...

eu zic ca nu pune miine bannerul pe cladirea de pe V. Alecsandri. Doar daca-i da Vericeanu aviz.Da asta din cate stiu e omul lui Gigi>:)