miercuri, 26 august 2009

Se clatina puternic scaunul lui Foia de la ARR

Corpul de control al Ministerul Transporturilor se afla la Iasi pentru a verifica la sange activitatea Autoritatii Rutiere Romane Iasi.
Ministerul a dispus un control in urma accidentului rutier in care au murit 14 persoane intr-un microbuz ce apartinea unei firme ce nu avea licenta de traseu pe ruta unde s-a produs nenorocirea. „Dupa ce se va finaliza ancheta de la Iasi cu privire la accidentul de la Scânteia si vom avea raportul de control finalizat, vom trimite o alta echipa si vom verifica activitatea ARR din Moldova", afirma, saptamana trecuta, Eusebiu Pistru, secretar de stat in cadrul Minsiterului Transporturilor.

Seful ARR sustine ca nu stie nimic

Seful ARR Iasi, Cristian Foia, sustine ca este un control tematic, pe care il face autoritatea in mod sistematic: „Habar n-am ce vor sa afle si nici ce verifica". Intrebat daca acest control are legatura cu accidentul de la Scanteia, Foia a raspuns contrariat: „Dar de unde sa stiu eu, ce vreti sa va spun, ca doi inspectori au mers in trafic, ca doi au cautat in documente, ca seful Corpului de control a mers la Prefect?
Seful Corpului de control a fost ieri, in jurul pranzului, la prefectul Victorel Lupu. Acesta a fost insotit si de Cristian Foia. „A venit sa ma salute si sa-mi spuna ca face un control la Iasi, dar nu a dat detalii. Am discutat putin despre situatia grea de la Iasi. De exemplu, in acest moment, ARR are doar doi inspectori, deoarece restul sunt in concediu", a spus Victorel Lupu.
Am contactat conducerea centrala a ARR, care a promis ca va da detalii despre acest control, insa, pana la inchiderea editiei de ieri informatiile nu mi-au parvenit. Nici astazi nu am primit un raspuns ofical, probabil asteapta 10 zile lucratoare.

Niciun comentariu: