joi, 24 iulie 2008

Recunoasteti pantofii ??


Am sa va dau cateva indicii. Este un personaj carismatic , este profesor si consilier judetean. Este nemultumit de presedintele Consiliului Judetean, Constantin Simirad . " Aveam planuri mari cand am venit la CJ insa dupa primul contact cu Simirad, m-am linistit". Este nemultumit de " seraiul pe care si-l pregateste Constantin Simirad in CJ" si critica " umanismul " acestuia de a ceda o parte din proiectele castigate de CJ Iasi pe axa 2 POR.
Si ca sa fie si mai simplu , pantofii au fost fotografiati in conferinta de presa.
PS. Domnul in cauza sustine ca pantofii s-au decolorat de la soare . Oare asa sa fie ? eu una nu cred.

5 comentarii:

Marius Bojor spunea...

It's Mr. Brailean! Pai la asa pantofi, cum sa nu te gandesti la serai si la cadane?

Anonim spunea...

It's Mrs Brailean! Pai la asa pantofi, cum sa nu te gandesti la rochia pe care a vrut sa i-o dea lui Simirad si pe care o poarta acasa asortat cu pantofii? :P

Anonim spunea...

Eu zic sa facem un si concurs de palarii de cowboy... Ghiciti cine ar castiga?

Anonim spunea...

rochia nu o poarta deorece e XXXL si i-a fi putin larguta ; a spus ca o va face cadou la sedinta de pe 31 august asa ca , pregatiti-va de show. Cataline sunt curioasa ce vei primi cadou de la Brailean acum ca ai devenit consilier judetean. Trebuie sa recunsoti ca gestul lui de a-ti oferi un cadou in sedinta de cl a fost dragut. Pacat ca dupa ce au filmat televiziunile, si-a luat masinuta inapoi.....

Loredana Popovici - ANTON spunea...

rectific, la sedinta de pe 31 iulie. Eu sunt cu gandul doar la concediu si scriu august peste tot deoarece, 1 august este prima mea zi de concediu.