miercuri, 10 iunie 2009

Manipulare grosolana??


Nu imi este draga EBA si voi continua pe blog sa imi spun parerea de fiecare data cand va gresi. A intrat in hora , sa joace. Este o persoana publica mai expusa decat ceilalti deoarece este fiica lui tata. Mesajele de astazi nu au fost intamplatoare .
Poate foarte bine sa fie o gluma proasta a cuiva .
Poate sa fie un mesaj chiar de la ei ca sa ma potolesc , lucru care nu se va intampla
Pe de alta parte , poate foarte bine sa se incerce continuarea discreditarii imaginii lui Eba, deoarece ma indoiesc ca cineva din anturajul ei s-ar preta la asa ceva. Si cum se poate face acest lucru ? Ma folosesc pe mine deoarece stiu ca eu nu tac si scriu ceea ce gandesc. Asa ca aviz amatorilor celor care incearca sa ma foloseasca marlaneste in chestiile astea. Nu am sa cad in capcana.
Am promis ca voi posta partea a doua a discutiei si oricum am sa va tin la curent daca cineva ma va mai contacta.

P.S. Pana la urma tot se va afla de unde s-a scris acest mesaj

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pai nu ai cazut deja in capcana???

Loredana Popovici - ANTON spunea...

nu. eu ma refeream la altceva, dar nu ai inteles si pentru ca esti anonim nu am sa iti explic