miercuri, 24 iunie 2009

Cei de la iasicastiga au luat-o razna?


Pentru ca cei de la iasicastiga se minuneaza mereu de ce citesc prin ziarele locale si analizeaza textele , ei bine au reusit si ei sa ne minuneze pe noi, cel putin pe mine. Citeam o stire legata de sedinta CJ si in timpul lecturii ma intrebam daca am luat-o eu razna de tot ori cel care a scris-o nu este este in toate facultatile mintale. Si argumentez :
1.Ion Serbina a participat miercuri la ultima şedinţă de plen din cariera sa - in sala de sedinte langa Adascalitei era Vasile Murgoci. Pana la finalul sedintei nu l-am vazut pe Serbina prin primarie Mai urmeaza faza cu festivitatea, care a fost propusa de Constantin Serban la care replica lui Simirad a fost : Am vb cu dl Serbina si mi-a spus ca nu are nevoie de avocat pe Dl Serban si din acest motiv nu a venit la sedinta. Nu vrea nicio petrecere ....

Urmeaza declaratia de miercuri a lui Serbina care este de fapt este comunicatul de presa dat de acesta, saptamana trecuta in care specifica clar la final ca este ultima sa declaratie de presa.

...Simirad a scris pe cererea de pensionare a lui Serbina ca plenul CJ să aprobe o petrecere de adio, dar, Serbina a refuzat din nou. Atunci, Simirad a decis să i se acorde medalia de argint - alta aberatie .

Poate data viitoare nu o sa mai fiti foarte critici la adresa colegilor vostri :))

Niciun comentariu: