vineri, 28 noiembrie 2008

Se anunta noapte crunta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mai sunt cateva ore si se incheie oficial campania electorala pentru alegerile parlamentare. 51 de suflete stau cu " sufletul la gura" ca sa zic asa si traiesc emotia zilei de duminica, 30 noiembrie. Este o zi importanta pentru credinciosi " Sfantul Andrei" zi in care trebuie sa mancam usturoi ,numai ca mai nou se mananca si mere, vorba unui alt candidat, solutia sanatoasa. Si pentru fetele nemaritate e o zi importanta, deoarece pe 29 noaptea se face de ursita. Vai, trebuie sa imi fac si eu de ursita , oare cine imi va aparea in vis ???
Sa revenim, s-ar putea ca dimineata sa ne trezim cu presurile de la usi invadate de fluturasi electorali, cutiile postale pline de materiale anti impotriva unor candidati. Am auzit ca deja s-au taiat, s-au batut prin cartiere dar cum e si normal politia nu zice nimic.
La mine in cartier , pe colegiul 11,deja am primit un fluturas destul de haios:" Va iubesc de numai pot ...Ce nu fac eu pentru un vot" si morala : E foarte simplu, Un mar dat, patru ani esti deputat"

Sa inteleg ca tanarul Costi Neagu ii face campanie pe banii pedeleului lui Catalin Ivan?


PS Desi la Iasi sunt peste 100 de candidati conteaza doar PSD, PDL si PNL, nu ?

Niciun comentariu: