joi, 20 noiembrie 2008

ASA NU .... .vorba nu stiu cui

Sunt suparata pe unii colegi de breasla. Nu ma deranjeaza sa imi fie copiate textele , mai bine zis declaratii, ca se mai fac uneori retusuri, dar vreau sa primesc si eu un telefon.
Cand vad in ziarul Jurnalul de est un text, pe care eu l-am dat in urma cu doua zile ( asta e , am fost cea mai tare si a iesit un subiect fain de la o hartie lipita pe bloc) cu aceleasi declaratii ma supar. Eu, mi-am consumat din timpul meu , din banii institutiei deoarece costa si convorbirile telefonice si am discutat cu oamenii si am scos esenta din declaratii. Dragilor, macar dati un telefon si spuneti-mi si mie .

Asa ca textul : Unul conduce bine masina lui Carlan, celalalt culege scamele de pe umarul lui Nichita - este textul meu. Am sunat si candidatii deoarece ma gandeam ca stateau cu ziarul Iasi Plus in mana si i-au dat aceleasi declaratii lui Florin insa niciunul nu a fost contactat telefonic.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu inteleg ce te mira!! la ce calitate morala au unii dintre presari nu prea vad ce e de mirare!! oricum Florin poate a gresit!! ia in seama ca poate fi prima data!! Nu se ia capul pentru asta!!! O discutie cu el poate fi lamuritoare!!! Si apoi textul din care a luat el declaratiile putea fi luat si de pe un site specializat!! Fiecare greseste!! Suntem oameni!!! Si nimeni nu e lacrima cristi ca sa aruncam acum cu pietre!!! Asta trebuie sa invete toti presarii care se arunca cu voluptate unii la gatul altora!! Pe langa faptul ca e inutil, nu inteleg ce e de castigat!! Ca oricum nu iau ei premiul Nobel pentru inteligenta sau originalitate. Ai sa spui ca e vorba de respect pentru munca fiecaruia!! Ai dreptate!! Dar cine mai stie semnificatia termenului de respect in yiua de azi!! Traim in Iasi si asta ne ocupa, din nefericire, tot timpul!!