miercuri, 19 noiembrie 2008

M-am saturat de politica , sa vorbim de dragoste




Mi-a ajuns politica pana in gat , ca sa ma exprim asa , adica imi este greata . Ba nu mai vine Iliescu la Iasi ca este racit , dar.. este racit si nu trebuie sa se afle..., ba Simirad nu are bani sa cofinanteze niste proiecte la care au muncit functionarii din CJ de le-au iesit ochii, ba imi povesteste Mihai Baciu intr-o conferinta de presa strategia de guvernare a PSD ( noroc ca bausem 2 cafele altfel adormeam ..DOMNU' NICHITA >>>PROPUN UN ALT PURTATOR DE CUVANT AL PARTIDULUI , va rog ca nu se mai poate este strigator la cer .... please , silvuple, tipregro whatever cum se mai spune dar schimbati purtatorul de vorbe). Deci, citesc la alina ca ii este dor de "te iubesc". Nu am sa dau acum satisfactie pe blog unor persoane sa spun pe cine iubesc eu ca mujer, in schimb mi-a placut articolul alinei mai ales ca vb de o relatie intre doi care sunt la distanta. Mai mult, vb despre surioara ei si evident ca am cazut iar in ligheanul cu melancolie si mi s-a facut dor de surioara mea , geamana , pe care nu am mai vazut-o de 3 luni. Si ce imi vine imi minte ?? Injur pe toti politicienii acestei minunate tari care nu sunt in stare sa guverneze k o tara unde oamenii lor sa ramana si sa nu mai caute in alte zari sa traiasca decent .


Vb unuia , traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.. sau ceva de genul.


Un comentariu:

Anonim spunea...

vb lu' badea... mircea badea