miercuri, 26 noiembrie 2008

Florin Piersic il cunoaste pe Iacoban

Cand am primit comunicatul de presa de la PSD si am vazut acolo cum ca " prietenul " lui Sorin Iacoban , si anume Florin Piersic vine la Iasi m-am gandit ...hopa acum toti sunt prieteni . L-am sunat ieri pe maestru numai ca avea telefonul inchis.
Acum vad ca de fapt Florin Piersic s-a suparat deoarece nu a fost anuntat ca e o intalnire electorala. L-am sunat sa aud si eu ce spune " M-am suparat, dar nu am facut criza de nervi. Eu il cunosc pe Iacoban , il stiu foarte bine Eu nu am nicio treaba cu partidul pe care il reprezinta si daca nu ma duc la niciun partid pai nu ma duc la nimeni. Il stiu pe Iacoban de cand era mic si venea cu mama lui la teatru si trebuia sa imi spuna ca pana la urma tot veneam. Oricum acum totul este in regula si m-am simtit foarte bine la Ateneul din Tatarasi . Am dat si aseara declaratie la un ziar din Iasi. "

Niciun comentariu: