miercuri, 26 noiembrie 2008

Presedintele Basescu vine la Iasi

Forfota mare la Iasi, vine seful statului . Si daca tot vine in Iasi , colegii din tara au avut grija de mine sa imi arate ce bancuri mai spun romanii. Adevarul e ca e tare bancul.

Se trezeste Basescu intr-o dimineata si iese pe balconul de la Cotroceni. Observa ca afara a nins in acea noapte, zapada se asternuse cam de 5 cm si, cum admira el peisajul, vede scris pe zapada sub balcon cu urina “maine ai sa mori”.

Se anunta toate organele abilitate - SIE, DIE, SPP, SRI etc.- care incep sa analizeze cazul. Peste o ora apar si rezultatele.

- Sefu`, am facut toate cercetarile si avem doua vesti: una buna si una proasta.
- Incepe cu cea proasta.
- La analiza urinei a rezultat ca aceasta apartine lui Boc.
- Nu se poate! Era ultima persoana la care ma puteam gandi. Si vestea buna?
- La testul grafologic a iesit ca este scrisul lui Tariceanu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna seara..
Imi pare rau ca nu ne-am mai vazut de mult..probabil dupa campanie..
Asadar v-ati hotarat pe cine votati?

O seara buna buna in continuare,

Nicolae Lupascu

Loredana Popovici - ANTON spunea...

ce sa zic, in principu da , dar la modul cum se desfasoara campania mai ca imi vine sa ma las pagubasa ; tinand cont ca insusi presedintele a zis ca trebuie sa iesim la vot deoarece nu toti candidatii pot fi " doar rai", mai ramane de vazut