luni, 17 noiembrie 2008

Provocare pentru colegii din presa

Dragii mei colegi , va provoc si pe voi la un test de sinceritate. Eu mi-am spus optiunile - Marin Burlea Senat, Catalin Ivan Camera Deputatilor. Voi ?
Invitatia este valabila pentru toti ziaristii de pe politic si in special cei care viziteaza blogul meu
Cabi Cohut
Dumitrita Neamtu
Silvia Tele M
Marius Parciu
Florin Ghetau
Aurel Dobasu
Cosmin Pasca
Geo Ieseanul
Silviu Dascalu
Alex Andrei
Stefan Susai
Edi Macri
si lista este deschisa pentru cine vrea sa participe
Raspunsurile le astept pe mailul meu personal

Un comentariu:

Marius Pârciu spunea...

Chiar daca o sa te dezamagesc, inca nu m-am hotarat. Am spus de la inceput ca nu pot vota cu Valer Dorneanu. Din (prea) multe motive. Deci lupta se va da intre Nicusor Paduraru si Mugur Cozmanciuc. La Senat... chiar nu stiu.
Oricum, mi se pare mai frumoasa (?), interesanta lupta de la Camera Deputatilor.

P.S. Poate nu ma duc la vot :D.
P.S. 2 Vezi ca nu toti cei mentionati au drept de vot.
P.S. 3 De cand Silviu Dascalu e pe politic? :p. Glumeam.