luni, 8 septembrie 2008

RATP, facatorul de minuni

8 septembrie, 2008, manastirea Hadambu unde era hram mare. O colega merge acolo pentru a face un reportaj . Intra in discutie cu o batrana venita sa se roage la icoana facatoare de minuni.
Dialog:
D: pentru ce vreti sa va rugati ?
batrana : maica , azi mi s-a intamplat o minune ....
Bun... gandeste colega mea , am descoperit ceva interesant , dialogul continua
Batrana are peste 60 de ani si este din Botosani
L-am trimis pe nepotul meu sa vina cu microbuzul la Targul Frumos , dupa ce l-am trimis pe el, fiica mea si ginerele meu au plecat la Bicaz.....
bun .... si mai ce ??
Batrana : am ajuns in gara la Nicolina si minune mare .... am gasit microbuz care m-a adus direct la Hadambu, maaare minune ...
Mda ... Colega mea se intoarce la redactie dupa cateva ore de cosmar petrecute la manastire: agitatie mare , oamenii se calcau in picioare si se injurau pentru a putea apuca niste sarmale si o farfurie cu bors de vaca
Au trecut vremurile cand hramul erau doar pentru adevaratii credinciosi ...acum vin oportunistii .

Niciun comentariu: