duminică, 21 septembrie 2008

Dresoarea de mameluci


Mihaela Popa - dresoarea de mameluci . Trebuie sa mentionez de la inceput ca titlul nu imi apartine ci este al unui coleg de breasla care a vrut sa puna acest titlu la material dar s-a gandit ca este prea dur ( daca pana la urma ai lasat titlul acesta am sa mentionez sursa). Cand l-am auzit mi s-a parut interesant si am intrebat de ce dresoare . Se pare ca la acea sedinta de la PDL a fost jalea de pe lume. Toata lumea se ruga de Mihaela Popa sa nu renunte la candidatura mai ales ca incepuse sa sune telefoanele si de la centru. Se spune ca era destul de hotarata sa se retraga iar atat Oprea cat si Carlan se rugau ca niste copii sa revina asupra deciziei. I-a tinut pe jar pana la finalul sedintei.
Mai fain a fost ca la un moment dat unora le venea sa ridice tonul insa stateau calmi deoarece presa era in sediu si trebuiau sa nu ne mai dea si alte subiecte .... recunosc ca am incercat si eu de vreo 3 ori sa aud ce se intampla insa nu am reusit sa prind decat .... "avem o problema in partid" ( vorba cuiva ..problema era presa care statea pe hol si astepta finalul sedintei).
Si ca o concluzie, acest final de meci se poate privi diferit . Eu am privit-o ca pe o victorie a Mihaelei Popa care a reusit sa le dea o lectie barbatilor politicieni , iar barbatii vad acest lucru ca pe o infrangere rusinoasa pe care au suferit-o barbatii politicieni. Dar pentru binele partidului ce nu face omul ....
PS. Pana la urma tot nu am inteles de ce Gabriel Grigore sau Toma sau Popescu ....in fine cum il mai cheama , vrea sa candideze .

Niciun comentariu: