vineri, 19 septembrie 2008

Ce au discutat Spanu si Grigore la intalnirea de taina cu Flutur

Citeam ca Flutur a avut o intalnire de taina la Iasi cu doi membri din filiala ieseana , evident din aripa lui Oprea adica fostii peledisti; Am intrebat si eu deoarece curiozitatea era mare si ce credeti ca mi se spune ?
" ceea ce apare pe site-ul respectiv sunt numai minciuni . Haideti sa va spun adevarul daca tot m-ati starnit. A fost o intalnire de 10 minute si nu a fost secreta . Eu si domnul Grigore i-am cerut ajutorul domnului Flutur sa ne ajute in campanie in mediul rural. Promisiunea dumnealui a fost ca va veni o zi sau doua sa ne ajute"
Bon , am elucidat misterul. La ora 19 incepe o mare sedinta la PDL - fostii peledistii sunt mereu nemultumiti spun unii din tabara PD - sunt curioasa ce schimbari vor mai aparea pe lista , oricum eliminarea lui Oajdea nu e o idee buna - e diferenta mare intre Oajdea si Grigore , care se pare ca in cele din urma va aparea pe liste. Iar ca fapt divers, O)ajdea este foarte relaxat ... stie el ce stie

Niciun comentariu: