marți, 26 mai 2009

Urarile mele pentru vecini de ziua europeana a vecinilor

Aflu de la parlamentarul liberal Cristina Dobre ca pe 26 mai, cetăţenii din 22 de ţări ale Europei şi din Canada participă la sărbătoarea vecinilor. Într-o lume în care ajungem să devenim din ce în ce mai străini de persoanele care convieţuiesc alături de noi, pe aceeaşi stradă sau în aceeaşi scară de bloc, sărbătoarea oferă prilejul unei comunicări directe", spune Cristina Dobre.

Alături de echipa ei imi ofera prilejul sa imi cunosc vecinii mai bine. Cum ? Pai vor fi distribuiţi sute de fluturaşi prin care vecinii işi pot transmite unul altuia mesaje de mulţumire, apreciere, sfaturi, păreri sau reproşuri.
Bon ,
-
vreau sa ii spun vecinei de la 4 ca m-am saturat sa imi arunce firmiturile si parul de pisica si ce mai au ei prin casa peste rufe si in balcon
- vreau sa ii transmit vecinului de la 3 ca m-am saturat sa vin acasa iar seara , cand stau cu fereastra deschisa pentru ca vreau aer curat , sa intre tot fumul de la tigara . De fapt as vrea sa ii transmit si vecinei, adica sotia lui , sa il lase sa fumeze in casa sau in balcon si sa nu mai iasa cu jumatate din corp peste balcon ca sa isi protejeze casa de fum de tigara

- am niste vecini la scara alaturata care ,atunci cand imi este lumea mai draga , adica sambata , asculta manele cu sonorul dat la maxim ( este ziua in care pot sa dorm si eu muuuult) asa ca vreau sa le spun sa isi arunce aparatele pe geam

Cam atat vreau sa le transmit vecinilor mei de ziua europeana a vecinilor.
Cel mai haios mesaj va fi premiat cu un minifrigider unde expeditorul şi destinatarul vor putea ţine racoritoarele înainte de a iesi la grătar - promite Cristina Dobre.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca vei castiga minifrigiderul!! Nu eshti singura care are astfel de mesaje!!! Eu i as spune doamnei deputat, vecina mea de colegiu sa ma mai lase naibii in pace cu ipocrizia ei!!! Ce spui iau premiul???? (G.C.)

Loredana Popovici - ANTON spunea...

nu stiu ce sa zic. eu abia astept sa vad flyerele, sunt curioasa de un aspect . Dar de cand esti asa de inversunata ? te stiam mai calma in ceea ce o priveste

Răzvan spunea...

Cand vine un politician cu o campanie mai inedita spunem ca e ipocrizie. Cand un politician vine cu mici, bere spunem ca e pomana electorala. Cand nu face nimic spunem ca e neinteresat.

Voluntarii au fost la usi la oameni si le-au spus despre semnificatia acelei zile, iar oamenii, daca aveau de comunicat ceva unui vecin o faceau prin intermediul flyer-ului. Ideea a fost ok, aprox 280 de mesaje(care de care mai haioase) au fost comunicate de oameni din diferite scari catre vecini. E destul de putin, avand insa in vedere ca e prima actiune de genul e bine. Iar minifrigiderul si-a gasit castigatorul, urmeaza sa fie inmanat :).
Am sa te anunt si cu ce mesaj a castigat.

Loredana Popovici - ANTON spunea...

k , astept

Răzvan spunea...

Mesajul castigator:
- Mai vecinule, da muzica mai incet, daca nu se poate invita-ma si pe mine sa petrecem amandoi ! Yha !

O fata din CUG a castigat premiul. Numele ei este Cotita Oana-Elena.