marți, 26 mai 2009

Oprea ar trebui taxat de presa locala

Dupa ce am primit de la ANI comunicatul de presa cred ca i-am dat vreo 10 telefoane sa ii iau o reactie. NU a raspuns. Am discutat cu alti colegi si raspunsul a fost la fel : Oprea nu raspunde la telefon.
Este seara si presa ieseana primeste un comunicat de presa:
Senatorul Dumitru Oprea va susţine o conferinta de presa miercuri, 27 mai 2009, ora 12.00, la sediul PDL Iasi. Intalnirea cu ziaristii va aborda tema campaniei electorale pentru europarlamentare, precum si lamurirea discutiilor privind Agentia Nationala de Integritate.
Nu stiu ce vor face colegii mei dar eu maine la ora 12.00 voi merge la un ceai, asta in semn de protest fata de senatorul iesean, deoarece nu este prima oara cand nu raspunde presei locale atunci cand este necesar. la fel a reactionat si cand partidul a decis ca nu are voie sa participe la europarlamentare. Da declaratii doar presei centrale iar presa locala o ignora. Cine merge cu mine la un un ceai ? intrebarea este adresata colegilor.

P.S. daca la conferinta de presa va mai participa cineva , am sa merg

Niciun comentariu: