vineri, 31 octombrie 2008

A inceput campania electorala ....va fi un cosmar?

Oficial, suntem in campanie electorala . este normal sa discutam despre candidati, asa ca vom spune tot ce se intampla. Se stie ca eu am militat si militez pentru femeia in politica asa ca am sa incep cu Camelia Gavrila, candidatul liberal la Camera Deputatilor pe Copou. Se pretinde a fi un deputat de nota 10.


Citesc sloganul si nu imi creste tensiunea. Toata lumea stie ca este una dintre femeile din Iasi pe care o admir foarte mult asa ca mi se va reprosa ca sunt subiectiva. Este o femeie care cred ca va face ceea ce isi propune si cred ca merita acest solgan. Un prieten spunea ca are o atitudine aroganta in afise dar nu mi se pare, machiajul este putin strident (parerea mea). La conferinta de presa de joi spunea ca sta bine in sondaje si ca are peste 10 procente in plus fata de senatorul Dan Carlan. Eu nu pot decat sa ii urez mult succes pentru ca si femeile pot realiza multe chiar daca sunt barbatii, care pun piedici femeilor cu atitudine.

Niciun comentariu: