joi, 9 octombrie 2008

Domnule Anghel Stanciu, chiar acum inainte de alegeri ?


Observ ca stimabilii nostri parlamentari, care mai vor inca un mandat( eu personal de o parte din ei m-am saturat) au gasit o noua metoda de a mai aduna niste voturi: sa isi deschida cabinet parlamentar in comune. Desi, se pare ca nu a calcat in viata lui in comuna Roscani, domnul profesor universitar, Anghel Stanciu vrea sa explice cetatenilor "semnificatia si modalitatea de vot uninominal".
Parca il si vad pe Stanciu cum explica oamenilor de la tara, semnificatia inseamna " pe mine trebuie sa ma votati, pentru ca eu am facut aceasta lege care imi va purta si numele " si modalitatea de vot uninominal inseamna " puneti stampila in dreptul numelui Anghel Stanciu PSD, Camera Deputatilor"
Nu mai exista pic de rusine. La europarlamentare nu s-a deranjat sa mearga pe la tara iar la final cand s-a facut bilantul a avut nerusinarea sa isi aroge meritele , doar pentru ca raspundea cu numele de acea zona. Cuvintele nu imi apartin ci sunt a unor colegi de-ai lui.

Niciun comentariu: