joi, 17 ianuarie 2008

Constantin Axinia a revenit la conducerea CFR călători Iaşi

Constantin Axinia a revenit în cursul zilei de azi la conducerea Regionalei de Călători CFR Iaşi, transmite corespondentul AMOS News.

Regionala de Călători CFR Iaşi şi-a schimbat din nou conducerea şi a revenit pe funcţie Constantin Axinia. Acesta a fost înlocuit anul trecut cu Dumitru Anchidin, care a mai ocupat aceasta funcţie. Constantin Axinia a fost schimbat din funcţie în timp ce se afla în concediu medical.” Am revenit astăzi pe funcţie pentru că eu nu am fost demis,ci am fost în concediu medical. Am încheiat concediu, mi-am rezolvat problemele de sănătate şi am revenit la serviciu ”, a declarat pentru AMOS News, Constantin Axinia.

Schimbarea care s-a făcut anul trecut la conducerea CFR Călători Iaşi era pusă de membrii PD-L pe seama unui troc făcut între PNLşi PSD. " Faptul ca l-au numit pe Anchidin în locul meu demonstreaza trocul fâcut între PNL şi PSD. Senatorul Solcanu a votat împotriva moţiunii de cenzură pentru a mai câştiga nişte instituţii şi una dintre ele este aceasta pe care o conduc eu. S-a ajuns ca liberalii să pună la conducere un individ care a fost dat afara tot de ei", declara la acea vreme Constantin Axinia."Am făcut cerere de repunere în funcţia de director pentru că am pregătire pentru acest post. Am mai fost la conducerea CFR Călători şi nu văd care e problema dacă o conduc din nou", spunea şi Anchidin Dumitru în momentul revenirii pe funcţie.Dumitru Anchidin nu a putut fi contactat telefonic pentru a comenta faptul cănu mai e la conducerea Regionalei de Călători Iaşi .Constantin Axinia a condus Compania Nationala de Cai Ferate din august 2006 pâna în aprilie 2007, când a fost schimbat de ministrul Transporturilor, Ludovic Orban.Dumitru Anchidin, fost membru PSD, a mai condus CFR Calatori Iaşi în vremea guvernării Năstase.


Si acum din culise......
de fapt Anchidin cică nu ar fi vrut să părăsească biroul , dar in cele din urma dupa ce a primit un telefon , si-a pus coada intre picioare si a plecat. Astazi cand l-am contactat telefonic , a zis sa nu ma supar, dar nu face declaratii de presa... mai avea si el ocazia sa apara , cine stie poate o sa vorbeasca presei din Bacau in calitatea sa de membru PSD al filialei Bacau....au aparut pana acum si nu am vazut eu ??

2 comentarii:

blogul lui Gabi spunea...

Mi se pare un fel de alba neagra chestia asta! O perioada e Axinia (tip deosebit de respctabil, de altfel, tot respectul! fata de constipatul ala de anchidin) Un fel de nati-i tie, dami-o mie! In fine, cred ca emai bine cu Axinia! E mai destupat! Nu stiu ce cauta la PD-L, in aceeasi tabara cu Carlan! Nu se potrivesc deloc! Cel putin la caracter

Anonim spunea...

Cine este Axinia? un analbabet care nu stie sa scrie si sa citeasca, mai tragea sforile si la noi in PD-L sa il indeparteze pe Serban .