sâmbătă, 26 ianuarie 2008

Am ziar online , spre bucuria prietenilor si oftica dusmanilor

probabil multi dintre voi stiti ca a mai aparut un ziar on line, este vorba despre iasiinfo; sunt constienta ca vor exista multe speculatii pe maginea acestui ziar , de genul ca a aparut in campanie , special pentru a face mersurile cuiva , ca e ziarul primarului , etc etc .
iasiinfo, este un proiect de anul trecut, dar care abia anul acesta a putut fi pus in aplicare. Dupa cum bine stiti , eu am mai activat in domeniul acesta, insa nu a durat foarte mult , asa ca mi-am propus sa imi fac un ziar in care eu sa fiu sefa ; singura nu se putea asa ca am facut acest proiect impreuna cu o alta persoana, un fost ziarist , care a contribuit cu logistica acestui proiect ; am si o echipa , care cu timpul se va mari , este vorba de florin , care a mai lucrat in tv si de andreea, care este studenta in anul doi la jurnalism.
eu ma opresc aici cu explicatiile si va invita sa vizitati site-ul meu www.iasiinfo.ro

5 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari si mult succes! Viitorul este al presei on-line.
O dau anonima si ma semnez...pentru ca asa este pe blogspot.
Catalin IVAN

Anonim spunea...

ce-i cu titlul asta de vers de manea? asa-ti promovezi tu site-ul?

Corazon de Gitan

blogul lui Gabi spunea...

ce-mi place faza cu anonimul care se semneaza!!!!!????????
oricum bafta copilu si la mai mare!! la echipa ma refer!!! Un singur lucru nu pricep: E al tau sau al lui Bogdan Pascaneanu?

Anonim spunea...

Fooooaaaarteeee taaaareeeeee!!
da' scoate caracterele de verificare, ca sunt enervante.
Si daca tot o dau anonim, n-o semnez! :)

Anonim spunea...

S-ar putea sa fie invers: oftica prietenilor si bucuria dusmanilor.