miercuri, 16 ianuarie 2008

ce va fi totusi la PD-L ? furtuna mare zic io ...

citeam aseara in comunicatul de presa a senatorului carlan ca dumunica vom cunoaste structura de conducere PD-L . N u era trecut in comunicat niciun prim -vicepreşedinte , desi pe 21 decembrie au fost alesi sau numit , Serban si Oprea Am vorbit cu senatorul la telefon si mi-a spus ca am dreptate atunci cand am insirat numele şi functia( adica serban va ramane prim vicepresedinte) cu toate acestea am un "filing" ca dumunica va fi altceva , adica un serban care nu va mai fi prim - vicepresedinte de partid şi alti oameni nemultumiti pentru ca deh , oamenii mai uita sa dea si la unii functii
voi ce parere aveti?

2 comentarii:

blogul lui Gabi spunea...

Deci, poate ca senatorul Carlan a realizat ca nu are sanse reale la Primarie!Cu tot pseudo circul cu fasolea cu carnati! oricum, ceva e putred indanemarca cu apropierea asta fata de Oprea! Si, daca ar fi sa dau crezare lui aurel Dubasu, as lua in considerare si faptul ca Bogdan Cihodaru se apropie din ce in ce mai mult de el! Poate carlan va deschide calea baronului neincoronat al afacerilor imobiliare la iasi daca va pune mana pe banii judetului! E disperat sa arate la centru ca e sef uundeva! Si tptul pe spatele lui Oprea! e CEVA DE SPERIAT cARLAN ASTA! mUSCA LA ARAT!

Daniel Matasaru spunea...

Cred ca din cauza acestor nori negri [pe care ti-ai bazat prognoza meteo :P] nu se mai vede muntele Olimp, si ai uitat de Zeus. Iar daca se manie insusi el, marele Zeus, muritorii de rand si bocii vor prefera sa nu aiba parte de tunete, fulgere si, mai ales traznete. Asa ca va fi vreme buna!

In alta ordine de idei, ma bucur ca linkul de pe pagna mea la blogul tau are in sfarsit parte de ceva "materiale"! Bun venit!