joi, 10 septembrie 2009

Fenechiu despre plecarea Cristinei Dobre: Nu cred asa ceva

Liderul PNL Iasi, Relu Fenechiu refuza sa creada ca deputatul Cristina Dobre a parasit PNL si a intrat in PDL.
-Ce stiri mai ai Loredana ?
-Pai ce stiti si dvs, vreau o declaratie pe acest subiect.
- Care ?
-Sa comentati plecarea Cristinei Dobre de la dvs si intrarea in PDL...
- A plecat Cristina asa cum au plecat si cei 17 primari, hai sa fim seriosi. Nu cred asa ceva ...
- A semnat adeziunea astazi si a intrat in PDL
- Nu este adevarat
_ Am declaratia dumneaei...
- Nu , nu cred
-Credeti-ma pe cuvant!
- Nu cred
_ Bine atunci, vorbim din nou pe acest subiect peste doua ore .....


"Nu am nimic cu PNL sau cu dl Fenechiu. Hai sa ne gandim cum a fost votul la alegerile parlamentare , ca sa fii reprezentativ pe colegiul 11 trebuie sa fii in PDL pentru ca ei au castigat alegerile. Ei au fost pe primul loc iar eu am luat 900 de voturi. Trebuia sa fac acest pas ca sa te facui vizibil. Cat despre comentarii de genul ca am tradat PNL , fiecare are dreptul sa aiba pareri. Important e ce voi face in calitate de parlamentar pe colegiul 11, pentru ca oamenii o sa ma judece", mi-a declarat Cristina Dobre la sediul PDL Iasi.

P.S. Circula zvonul ca si Traian Dobre a trecut la PDL. "Nu este adevarat" , mi-a spus Cristina Dobre.

Un comentariu:

Anonim spunea...

poate pentru cei mai tineri (din fericire pentru ei) aceste replici nu inseamna mare lucru, dar pentru cei care au prins marea adunare nationala in deplinatatea lipsei sale de atributii e un lucru importanta. la inceputul anilor 50 multi membri ai partidelor istorice s-au inscris in partidul muncitoresc (comunist) pentru a scapa de presiunile conducerii. e drept ca in presa vremii liderii partidelor istorice declarau ca nu e adevarat, asta pana cand au fost bineinteles suprimati intr-un fel sau altul. mult prea periculos si mult prea tare incepe aunl 2009 sa semene cu perioada 1947 - 1952. ma intreb acu cine o fi anna pauker.
sincer nu vreu pentru copilul meu dictatura care se pregateste.