joi, 2 iulie 2009

Theodor Paleologu in Iasi

Joi la ora 1.30 dimineata ministrul Culturii Theodor Paleologu a aterizat la Iasi . A ajuns mai tarziu din cauza furtunii. A fost toata ziua insa departe de ochii presei. Pedelistii nu au vrut sa spuna mare lucru despre prezenta ministrului insa noi am sapat intr-un timp foarte scurt si am aflat. Pe la ora 18.00 se afla la Mitropolie iar dupa ce s-a rugat a raspuns la mai multe intrebari. Un lucru este cer, desi a fost desemnat de BPN sa monitorizeze filiala din Iasi, pedelistii pot sta linistiti; este o persoana neconflictuala si este interesat mai mult de cultura ieseana. " Voi avea o intalnire informala si prietenoasa. Nu vreau sa comentez situatia filialei penru ca nu sunt in masura", mi-a declarat Theodor Paleologu.
Urmeaza in cursul serii sa aiba o intalnire si cu primarul Gheorghe Nichita. La ce ora si in ce loc, nu ma mai intereseaza deoarece am intrat oficial in week-end.

PS : Desi nu a vrut sa se stie de "inspectia" lui , acest lucru nu i-a reusit. Cand a fost intrebat de ce discutii a avut in diverse locuri cu diverse persoane a intrebat : Dar de unde stiti toate aceste lucuri ? Cititi mai multe maine in Iasi Plus.

PS 2 : Cand a plecat de la Teatru spre Mitropolie , domnul ministru a trecut strada neregulamentar. La fel a facut si cand a iesit de la mitropolie . Nu ca ar fi singurul care face asa ceva, recunosc ca si eu am trecut de multe ori neregulamentar .

Niciun comentariu: