joi, 30 iulie 2009

Replica la postul domnului Carlan, valabil pentru toti politicienii

Domnul Dan Carlan a explicat pe blogul dlui de ce nu a ajuns comunicatul de presa la toate redactiile din Iasi. Ba mai mult, dlui m-a sunat sa imi explice personal ce s-a intamplat.

Dle Carlan vreau sa mai punctez unele aspecte.

In presa este exact ca in politica. Dumneavoastra credeti ca toti jurnalistii au suflet mare asa cum ati catalogat dvs ? NUUUUUUUUUUUU. Din contra, daca s-ar putea si ar fi legal , unii nu ar pune si otrava in paharul colegilor. Lovituri de cutite pe la spate sunt la greu , insa aceste lucruri nu se stiu decat in mediul nostru . Altii din aceasta breasla nu fac decat sa intoxice anumite persoane cu fel de fel de barfe de doi bani , care duc la discreditarea colegilor - spagari , santajisti , amanta nu stiu cui , etc. Este criza , unele publicatii au disparut, altele urmeaza iar batalaia este mare. Insa ei un lucru nu stiu : MINCIUNA ARE PICIOARE SCURTE si primeaza in toate domeniile , nu numai presa, PROFESIONALISMUL.
Ati mentionat de SOLIDARITATE DE BREASLA - nu exista asa ceva . Cand o persoana publica jigneste un jurnalist , un exemplu e Dl Simirad care a spus ca la Iasi sunt " bocitoare amatoare", adica moderatorii de emisiuni tv si facea referire la Florin Ghetau , sau Dl Baciu, cand a zis ca jurnalistii de la Tele M sunt niste gunoieri ( asa imi amintesc , oricum a jignit urat ) DOAR EU am reactionat in conferintele respective de presa , restul se faceau ca ploua. De ce ? pentru ca nu ii interesa.

Cat despre postarea " mai mult decat insufletita" de pe blogul meu , am scris newsiasi pentru ca am citit acolo iar in alta parte nu aparuse. Daca citeam pe ieseanul sau iasicastiga la fel puteam titlul ( evident nu scriam newsiasi - biroul de presa..../ ci alta institutie de presa). Am citit pe newsiasi , pentru ca eu intru zilnic pe acest site.Am inceput sa verific la ceilalti colegi , cu care comunic evident , si nu aveau nici ei informatia.

Cat despre faptul ca uneori pun foc pe intamplari comune, asa este, si voi continua sa am aceeasi atitudine. Eu spre deosebire de alti coameni ( politicieni si jurnalisti) am curajul sa spun in fata ce mi se pare suspect si ce ma deranjeaza indiferent cine este persoana in cauza. Pierd "multe" prin aceasta atitudine insa un lucru nu imi pierd : demnitatea. Drept dovada ca dvs cand ati aflat nemultumirea mea, ati pus mana pe telefon si mi-ati explicat ce s-a intamplat in realitate. A fost o chestie banala, intr-adevar, dar s-a lamurit in cele din urma. Asta inseamna ca ma respectati si nu ati ramas indiferent la nemultumirea mea pe plan profesional.
Cat pentru " fanii" mei din toate domeniile, raman in presa desi unii trageau speranta ca poate ma voi retrage in aceasta vara . Ei bine, NU VOI FACE ACEST LUCRU decat daca mor.

Niciun comentariu: