miercuri, 29 iulie 2009

Sedinta de CJ cu scandal

De la ora 10 la Sala Mare a Primariei are loc sedinta de CJ. Ceva imi spune ( am un feeling) ca va fi o sedinta tareeeeeeeeeee interesanta. Clar se va pune in discutie situatia penibila in care se afla conducerea CJ - Adascalitei ocupa scaunul de vicepresedinte in acest moment degeaba. Nu a fost dorinta lui ci a superiorului sau , presedintele CJ Constantin Simirad. I-a retras atributiile lui Adascalitei si nu mai are drept de semnatura pentru ca "asa am vrut eu. A declarat la un post de tv ca el nu este subordonatul meu , asa ca intre noi nu mai poate exista o colaborare".

Daca tot nu mai pot colabora cei doi , ar fi cazul sa se ia masuri pentru ca oamenii din subordinea institutiei sunt bulversati si nu mai stiu cui trebuie sa se adreseze cand e vorba de luat decizii . Oricum este penibil ca un functionar sau un sef de directie sa vrea sa mearga la Adascalitei sa vorbeasca pe o anumita speta unde avea atributii iar Simirad sa spuna ca nu au voie sa mearga la el. Mai mult , am auzit ca Simirad i-ar fi spus lui Adascalitei ca, daca vrea el, ii poate lua si soferul si secretara.

Nu e minunat sa fii sef intr-o institutie din Romania?? Te comporti ca pe propria plantatie fara sa dai socoteala nimanui. Si asta doar pentru ca a fost ales de popor , cum este cazul lui Simirad.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Toti se comporta pe propria plantatie cand ajung intr-o functie de conducere, daca asta se observa la un paznic pe o bucatica de un metru patrat de pamant, ar fi culmea sa nu fie la fel pentru un presedinte CJ.
Oricat ar scoate in evidenta jurnalistii acest caz, presa locala nu are o asa de mare influenta in randurile cetatenilor, iar alesii locali pot face ce vor fara sa le fie afectata imaginea prea mult.