vineri, 31 iulie 2009

Ce castigi cand suni un om pana iti raspunde? Exclusivitati

Intr-un anumit cerc se discuta faptul ca ceea ce s-a intamplat "cu adevarat" la Consiliul Local se regaseste in "oficiosul PSD" - IasiPlus.

Mai mult, din ceea ce mi-au relatat colegii mei de breasla (unii, aia binevoitori) am aflat ca domnul Dan Carlan mi-a facut "onoarea" sa-mi raspunda pe loc la telefon. Ceea ce nu s-a intamplat cu ceilalti jurnalisti care il asediau cu telefoanele imediat dupa incheierea sedintei. E problema lor de ce nu le raspunde seful PD-L Iasi la telefon. Mie mi-a raspuns de fiecare data, iar daca era ocupat ma suna in timp util pentru a completa un material. Nu cred ca o sa gasiti in vreun material semnat de mine in ziar propozitia pe care o regasesc prea des la Tele M sau in ziare: "Deputatul PNL Relu Fenechiu nu a putut fi contactat telefonic pentru a comenta acuzatiile/declaratiile...".

Vreau totusi sa lamuresc un aspect deoarece se poate interpreta din ceea ce s-a spus/scris/comentat la radioshantz ca Dan Carlan si Gheorghe Nichita ar fi in relatii foarte bune si ca spre disperarea unor membri PSD sau PD-L cei doi lideri ar fi batut palma si ar fi facut intelegeri doar de ei stiute. Daca in IasiPlus apar declaratiile lui Dan Carlan si unele exclusivitati al caror subiect este PSD se datoreaza faptului ca insist sa obtin declaratiile lor pentru a putea scrie corect materialul. Altii se multumesc sa dea un telefon si sa scrie in finalul stirii exact ce am trecut eu mai sus. Dar poate omul ala era in sedinta, poate i s-a facut rau, ii era foame si alte chestiuni NORMALE. Insistati, colegi, pentru ca veti avea surpriza sa vi se raspunda, ba mai mult, in urma unei discutii telefonice care nu dureaza doar 30 de secunde s-ar putea sa aveti chiar si exclusivitati.

Sa nu interpretati ce scriu drept o lectie de jurnalism. Eu povestesc ceea ce fac pentru a nu se interpreta ca obtin aceste declaratii si exclusivitati pentru ca Nichita si Carlan au dat-o la pace si se folosesc de IasiPlus (implicit de mine) pentru a da niste semnale de alarma.

P.S. Am mai mult de 7 ani (si nu ma refer la bun simt si la cei 7 ani de acasa) de presa (chiar am trecut de 8) si pot spune ca am fost scrib doar la inceput, din teama de a nu pierde ceva la o conferinta de presa. Dar mi-am depasit teama si am inceput sa pun intrebari, din ce in ce mai incomode, nu obraznice, cum fac unii "copii" din presa ieseana.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Am inteles. Acum vă rugăm ffrumos doamna profesoară să nominalizaţi "copii" obraznici şi să îi scoateţi afară, în faţa clasei să stea intr-un picior, cu mainile la spate!!!sau mai bine cu ele sus si cu faţa la perete!!! Să se inveţe nemernicii să nu mai şuşotească pe la colţuri!!!(G.C.)

Loredana Popovici - ANTON spunea...

nu ai inteles nimic gabi si ma mir

Anonim spunea...

Era doar o gluma colegiala. Observ insa ca odata cu Kilogramele ai pierdut si simtul umorului. Si e pacat! Daca am ofensat prezint scuze. Dar nu asta a fost intentia!

Loredana Popovici - ANTON spunea...

asa este gsbi,am gresit eu.Tu nu ai de ce sa iti ceri scuze,uneori sunt blonda si stii si tu asta f bine. Am facut eu confuzie.

Anonim spunea...

Si limba romana cind ai sa o inveti?

Loredana Popovici - ANTON spunea...

nu vrei sa imi dai tu niste lectii ? este vara , banuiesc ca ai avea timp