luni, 1 decembrie 2008

Eu am spus ultimul dans , Dan Carlan spune ca a fost cantecul de lebada

Dan Carlan mi-a raspuns pe blogul personal la postul "Dan Carlan a dansat ultimul vals"

" Sigur ca vorbim despre incheierea unei etape in viata mea. Tot asa dupa cum vorbim despre un nou inceput. Avem si proiectul politic al echipei PD-L de la Iasi
Sigur ca voi oferi partidului meu ceea ce este mai bine pentru maximizarea performantei sale politice, in deplin acord cu cei care mi-au incredintat responsabilitatea pe care am avut-o in ultimii patru ani.
Adica, impreuna cu colegii mei, din echipa de la Iasi, ca si din echipa de la Bucuresti, vom pune de acord pe alocuri formula colegiala de conducere a organizatiei de Iasi, cu ceea ce ne-au transmis alegatorii nostri duminica, precum si cu ceea ce asteptam si noi, de la noi insine, ca echipa"

Acest mesaj suna a demisie din fruntea partidului insa cineva si ceva imi spune ca nu Dumitru Oprea va prelua conducerea PDL Iasi.

Niciun comentariu: