vineri, 23 ianuarie 2009

Liderii PSD la Iasi

Dis de dimineata, liderii PSD au sosit la Iasi. La 12.00 la hotelul Unirea a inceput sedinta zonala de partid la care participa liderii partidului, conducerea filialelor din Moldova si nu numai.Sunt aproximativ 300 de pesedisti la aceasta sedinta si bineinteles unii mai "ocupati" stau pe hol, ba la o barfa, ba la o tigara, ba degeaba, ba la o pilula medicamentoasa. Noroc ca este prezent si medicul Tudor Ciuhodaru, care acum este si pesedist cu acte in regula, mai exact deputat PSD
Ieri anuntam ca va veni si Marian Vanghelie si... a venit. A tinut sa fie prezent si la ceremonia de instalare a noului prefect de Iasi numai ca intarziat si uite asa comitetul de primire a lui Vanghelie a fost format dintrei ziaristi si purtatorul de cuvant al Consiliului Judetean. Of course ca faceam si eu parte din acest comitet si uite asa am avut ocazia sa imi pupe mana liderul PSD Bucuresti. Dearece a fost galant am sa fiu si eu galanta si am sa il intreb pe Mircea Geoana, care tot a tinut sa precizeze ca respecta Iasul si Moldova , de ce Iasul nu are niciun ministru.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hotarirea Guvernului nu a fost publicata in MOf la momentul instalarii de azi. Mai pe scurt, legea impune sa nu faci gestul pina la publicare dar Nichita obsedat fiind de imaginea sa si a PSD in prag de 24 Ianuarie a incalcat cu buna stiinta la fel ca si staff-ul PSD in frunte cu prim vice prim ministrul si proaspatul ministru de interne. Semne bune de la virf nu? Ce parere are Oprea sau Carlan de chestia asta? Nu e mare belea, oricum tot Lupu ajungea prefect, insa regulile si legea ar trebui respectate in orice situatie. Ce zici?