miercuri, 14 ianuarie 2009

Leapsa - 11 chestii despre mine

Am vazut ca Daniel m-a provocat asa ca iata 11 lucruri despre mine

1. Am ajuns in presa datorita mamei care mi-a spus intr-o zi ca la Vox T se fac angajari . Initial m-am dus pentru un post de stirist si am ajuns sa nu mai prezint stiri dupa cum se stie ( nici nu cred ca mi-ar fi placut)
2.Am o sora geamana, dar acest lucru il stiti, insa nu stiti ca noi doua nu am avut niciodata aceleasi gusturi la baieti asa ca niciodata nu am schimbat prietenii intre noi(recunosc ca unii a telefon ma confundau cu sora mea si le stricam ziua )
3. Nu am foarte multi prieteni , dar pe cei care ii am sunt prieteni adevarati
4. Sunt unele persoane care nu ma suporta deoarece sunt "figuranta"
5. Ma uit la serialele politiste de pe AXN si la filmele romantice de pe Acasa
6. Cand sunt foarte stresata si nu pot sa dorm, ma uit la desene animate . Preferatele mele Anastasia, Micuta sirena si Pisicile aristocrate asa ca pe la ora 4 dimineata ma uit la desene
7. Cred in Dumnezeu si imi este frica sa nu ajung in iad
8. Iubesc
9. Fac cel mai bun tort de mere
10. Ma vad in presa si la 50 de ani (asta daca nu mor pana atunci )
11. Imi doresc sa slabesc 15 kilograme


Dau leapsa mai departe lui Claudiu, Dan Carlan , Cristi si Iulian .

Niciun comentariu: