luni, 25 august 2008

Vrea sa traiasca si are nevoie de ajutorul nostru


Am citit cu groaza cum o fosta colega din presa a fost diagnosticata cu leucemie iar singura sansa de supravietuire e sa se opereze in strainatate. Are doar 32 de ani si cu disperare ne spune VA IMPLOR NU MA LASATI SA MOR!


"Ma numesc Felicia Cilinschi si ceea ce voi scrie in urmatoarele rinduri e cutremurator si ingrozitor. Acum 3 zile am fost diagnosticata cu "LEUCEMIE ACUTA LIMFOBLASTICA TIP B"...
Singura mea sansa de supravietuire este o operatie care se efectueaza doar in strainatate dar care din pacate e foarte scumpa. E vorba de 200 mii de euro la o clinica in Germania, iar cel mai ieftin e in Israel, adica 170 mii dolari. Acum depinde unde voi avea sansa sa gasesc un donator...
Pentru aceasta voi avea nevoie de fonduri, de ajutor financiar.
Am discutat deja cu medic din Israel si mi-a spus sa ii contactez dupa ce am suma de bani.
Pentru cei care doresc sa verifice verdictul si diagnosticul medicilor le las nr de telefon al sotului meu Cilinschi Silviu: 0746/255506, care va va pune la dispozitie dosarul cu analizele si diagnosticul.
Va rog din suflet sa ma ajutati! VA IMPLOR NU MA LASATI SA MOR!"

Conturile de mai jos sunt deschise la CEC BANK Iasi pe numele Silviu Cilinschi:

CONT IN LEI
RO08CECEIS01M7RON0601165

CONT DOLARI
RO09CECEIS01M8USD0607852

CONT EURO
RO63CECEIS01M9EURO607850

Niciun comentariu: