luni, 18 august 2008

Am revenit: Romeo Olteanu a dat piscurile muntilor pentru sefia Iasului

Dupa 2 saptamani de absenta am revenit la Iasi. Am sa va propun astazi un interviu care a aparut luni in ziarul Iasi Plus . Dupa cum stiti o parte dintre voi , din luna iulie am demarat un nou proiect in care va propun sa cunoastem mai bine pe cei care ne conduc destinele . Viceprimarul Romeo Olteanu

Romeo Olteanu a dat piscurile muntilor pentru sefia Iasului

La 56 de ani, Romeo Olteanu, desemnat in acest an viceprimar al Iasului, se poate lauda cu o activitate bogata in slujba cetatenilor. A fost consilier local timp de aproape 16 ani, din 1992 si pana acum, timp in care a initiat nenumarate proiecte. Ajuns in una dintre cele mai importante functii de conducere a municipiului, are planuri importante, pe care vrea sa le puna in practica in cel mai scurt timp.R: Dupa ce ati acumulat experienta, fiind consilier local, ati ajuns viceprimar. Cum de ati acceptat aceasta functie?— Am ocupat scaunul de viceprimar ca profesionist, nu ca om politic. Am acceptat functia si vreau sa fac treaba. Am experinta multor ani, ca inginer-sef, cercetator, director de societate. Am inceput cu niste chestii marunte, dar doar asa poti ajunge departe. Pe de alta parte, cu colegii ma inteleg foarte bine. Am avut trei discutii cu d-na Camelia Gavrila si i-am explicat ca eu am mai multa experienta in domeniul urbanismului, asa ca este bine sa ne consultam pe aceasta tema. Insa, nu stiu cat timp va fi colega mea. I-am urat numai bine si in cazul in care ramane la Primarie, si daca ajunge deputat.
Continuare in iasiplus

Niciun comentariu: