marți, 8 februarie 2011

Vecinii mei au probleme sentimentale?

Locuiesc intr-o cladire cu 8 apartamente, vecinii mei sunt din Anglia, Bulgaria , Thailanda si Polonia. Cateva zile vremea a fost capricoasa iar astazi soarele si-a facut aparitia. Probabil acest lucru l-a determinat pe vecinul meu sa se manifeste ciudat: a dat la maxim muzica ( asculta melodii grecesti de dragoste) si FLUIERA. Acest "concert" il ascult cam de vreo jumatate de ora. Ma simt ca acasa, cand imi era lumea mai draga si voiam sa ma odihnesc, se trezea vreun vecin sa puna manele la maxim. Norocul meu e ca nu am vecini romani care sa asculte manele....

Este prima oara in trei luni cand se intampla acest lucru, sper sa nu devina un obicei....

2 comentarii:

Mihai spunea...

prin cate momente de genul asta am trecut si eu, si acum mai am niste vecini care mai urla(la propriu) la feciorasul lor, ti se frange inima cand auzi in ce stil vorbesc cu el. Dar stii cum e, speranta ca totul va fi bine moare ultima ...

Loredana Popovici - ANTON spunea...

alegeti diferenta, nice . Imi place ce amm vazut pe site