vineri, 4 februarie 2011

Intortocheatele cai ale politicii romanesti

Am inteles ca sambata va avea loc un Romania un eveniment care va schimba clima globla:PSD si PNL vor parafa alianta politica Uniunea Social Liberala. Bun , o alta alianta, au mai fost de-a lungul timpului si nu au facut nimic bun pentru popor.

Din aceasta alianta face parte si PC , care din cate stiu eu acum este in alianta cu PNL dar cand am plecat eu din tara cei de la PC erau in alianta cu PSD. Am vazut ca protocolul prevede candidat comun la primarie. La Iasi a fost mare conferinta de presa a aliantei unde, liderul PC a stat la colt iar greii aliantei, Ponta si Antonescu au sustinut o conferinta. Celalalt lider de la PC, inca nu m-am obosit sa ii retin numele, anunta candidatul la primarie. Se vehiculeaza numele lui Tudor Ciuhodaru, care este propus de PC, medicul iesean in Parlament s-a aliat grupului PNL....o Doamne am ametit de cap, in fine au ametit toti romanii.

Ideea e ca pprin aceasta alianta va iesi din anonimat PC de la Iasi, care in mare parte este format din ex pesedisti care au fost exclusi din partid de Nichita.

Semnarea protocolului la Iasi va produce un mare circ deoarece va iesi marele " om politic" Salaru, de care nici dracu' nu a auzit pe plan national si se va rupe in figuri in calitate de presedinte PC Iasi. Abia astept...............

Oare Ion Serbina mai este in PC?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu stiu altii cum sunt, dar eu când văd câtă importanţă se dă unui fiasco, mai că imi vine sa pun mana pe par precum Moromete. O ipocizie mai mare şi un teatru mai absurd ca legitimarea unei bigamii sau menaje a trois istoric nu am mai văzut de când sunt. Pentru că e prea puternică senzatia de deja vu. Au mai făcut băieţii ăştia o alianţă, , l-au mai suspendat odată pe prşedinte si si-au furat-o de nu s-au văzut. CE face ei acum? Acelaşi lucru? Trebuie să fii autist, ca să nu spun altfel să nu vezi că e vorba de ceva atat de inutil că rămai pur si simplu perplex. Băieţii ăştia au chef să chiulească de la lecţia de istorie a României, nu au de gând să pună umărul la a participa la ora de scoatere a României din criză şi sprijină gardul parlamentarismului scuipând ca pe seminţe tot felul de scenarii apocaliptice pe care le preiau gâştele mediatice de presă (Antenă si Realitatea). Şi pentru ca imaginea lor de băieţi răi ai istoriei să fie amplificată , au nevoie de o gaşcă care să le jure credinţă eternă de prin teritoriu. Ca oameni de presă ştim foarte bine că stacheta e ridicol va fi ridicată la cer de oameni precum Şalaru sau alte podoabe dela liberali sau dela PSD care sunt uniti în cuget si simtiri doar de mirajul perei mălăieţe . E ridicol. Chiar nu e nimeni care să le spună cât de ridicoli sunt? Nu stiude ce trebuie să fim condamnati în a el asculta glumele lor de prost gust traduse in toto felul de protocoale. Şi sti care e senzatia mea? Băieţii ăştia ştiu că nu au nici o şansă. Ştiu foarte bine că ocupă aiurea timpul românilor cu teatrul lor absurd. Dar sunt atât de orgoliosi si de incăpăţânaţi încât îşi fac un soi de profesiune de viaţă din această cacealma a istoriei. Problema care ar trebui luată în seamă este că ne iau pe toţi de proşti. Siasta e enervant.Că ne insultă inteligenţa de români.Şi să ferească sfântul să se trezească poporul că nu stiu pe unde vor scoate cămaşa şi nu ştiu pe unde vor sări gardul istoriei ca să se pună la dăpost de furia electorală. G.C.