duminică, 22 februarie 2009

Oprea confirma - Va candida la europarlamentare

Am gasit si raspunsul la intrebarea mea :

Confirm: Voi candida la europarlamentare


Apropierea alegerilor pentru Parlamentul European este prefigurată în mass media de diferite speculaţii privind candidaturile din partea PDL Iaşi. De câteva zile, presa locală vehiculează diverse nume şi calcule pe această temă, lucru care mă determină să aduc clarificările necesare.
Într-adevăr, îmi exprim intenţia de a participa la cursa electorală din iunie. Cred că misiunea mea la alegerile generale a fost îndeplinită. Am reuşit, împreună cu colegii mei, să transformăm Iaşul dintr-un oraş “roşu”, în unul “portocaliu”, lucru greu de închipuit cu ceva timp în urmă. Din acest moment, sunt sigur că parlamentarii noştri au toate căile deschise pentru a-şi duce la îndeplinire proiectele democrat-liberale pentru judeţ. Însă, în urma alegerilor generale, Iaşul a rămas fără nici unul din cei doi reprezentanţi în Parlamentul European. Prin criteriile riguroase de selecţie impuse viitorilor candidaţi la europarlamentare, consider că oraşul şi judeţul nostru pot fi reprezentate la Bruxelles. Cred, aşadar, că expertiza mea în domeniu poate aduce un câştig atât regiunii, cât şi filialei noastre la nivel naţional.
Drept urmare, aştept cu încredere validarea candidaturii mele la nivel judeţean şi naţional. Sunt convins că, şi cu această ocazie, PDL se va mobiliza şi va obţine un important succes pentru dreapta românească.


Prof. univ. dr. Dumitru Oprea


Iaşi, 22 februarie 2009

Niciun comentariu: