duminică, 8 februarie 2009

Cand aud de PDL simt nevoia sa beau limonada

De la o vreme cand aud de PDL mi se face rau la stomac si am nevoie de lamaie sa imi treaca senzatia urata. Citesc un interviu dat de deputatul Marius Spanu si ma apuca greata asa ca ma duc repede la bucatarie si imi iau o lamaie si un pahar cu lapte
Deci ce spune Spanu lui Dobasu :
- Asocierea cu Dan Cârlan ne murdăreşte- mutati-va fratilor in alt partid sau spalati-va dupa sedinte cu ACE
- Există mulţi din grupul fostului PD nemulţumiţi de ceea ce se întâmplă, de faptul că un om care a pierdut aproape totul dar care reuşeşte foarte bine să controleze foarte bine filiala folosindu-se de statut sau prietenii când are nevoie... vorba lui Dobasu , inseamna ca Dan Carlan este un bun manager
-Am discutat cu Mihaela Popa legat de... nici ea nu acceptă ceea ce se întâmplă aici- de ce o baga la inaintare pe Mihaela Popa , sa fie cumva mai credibil ?
- Dar vă spun eu că premierul Emil Boc nu cunoaşte realitatea de aici. Noi va trebui să-l informăm şi ăsta este punctul nostru slab pe car enu l-am făcut- imi tai mana dreapta cu care scriu ca Emil Boc stie foarte bine ce se intampla la Iasi , pariu dle Spanu ?
Dacă va trebui să alegeţi vreodată între Fenechiu şi Nichita, ce alegeţi?Nu, eu prefer să mă retrag din politică dacă va trebui să fac această alegere
SFAT : In politica este ca in dragoste - never say never

Niciun comentariu: