miercuri, 24 februarie 2010

ce faceau sefii politiei in timp ce psihopatul injunghia femeile in Iasi?

Simplu: Interzicea Politiei Comunitare sa furnizeze presei imaginile filmate pe Rapa Galbena cu psihopatul in timp ce injunghia o tanara. Nu am inteles logica , dar probabil traim intr-o tara in care infractorii au mai multe drepturi decat ceilalti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

De ce sa vi le dea ? Ce cistigam eu, un cititor complet anonim din Iasi, daca vedeam undeva imaginile alea ? Ce cistigau copii sau parintii mei daca le vedeau ? Deveneam, cumva, mai buni ?
Nu v-ati saturat de gunoaiele care ni le exhibati drept "breaking news" ?
Nu astept raspuns la intrebari. Am ajuns din hazard pe acest blog si, extrem de probabil, nu voi reveni niciodata. Si nu, nu am legaturi nici cu politia, nici cu primaria si nici cu presa. Sunt un simplu plimbaret pe net.