miercuri, 4 noiembrie 2009

Iaca ca ne-a afectat si pe noi gripa porcina


Daca pana acum priveam gripa porcina ca pe o gluma , imediat dupa ce am primit telefon ca unul dintre colegii nostri are OFICIAL gripa porcina, am intrat in panica. Nu de teama ca voi muri , deoarece am un organism destul de rezistent ( manac zilnic ceapa si usturoi sa tin gripa departe de mine ).Daca era sa am si eu gripa porcina sau restul colegilor , o faceam pana acum . Insa niciodata nu e prea tarziu .....

Mai grav e ca as putea fi purtatorul virusului si sa fi contaminat pe altii. Cei care stiu ca au stat aproape de mine si se simt rau sa mearga la doctor ca e mai bine . Deocamdata purtam masti la redactie si urmeaza sa dezinfectam suprafetele plane....Stau si ma intreb , autoritatile cand vor spune numarul real al persoanelor infectate cu virusul AH1N1?


Sunt convinsa ca circula prin oras multe persoane care sunt contaminate cu acest virus mai ales ca dureaza 3 zile pana primesti raspunsul oficial daca esti sau nu gripat. Colega noastra a facut analizele duminica si astazi dimineata a primit rezultatul. Un alt coleg este suspect de gripa si a fost la spital sa isi faca analizele. Medicii de la infectioase i-au spus ca are o viroza puternica ( asa i s-a spus si colegei noastre )iar maine ii vor lua exudat si ii vor face raze . Saptamana viitoare va afla daca are gripa porcina sau nu....

Un comentariu:

Anonim spunea...

odata cu gripa porcina vad ca te-a afectat si gramatic alimbii romane. cacofonia. loredana te stiam fata serioasa. l;asa ca fuge aea gripa....